فایل فلش مخصوص تلویزونهای اسمارت با شمارهای پارت نامبر tp.hv.553.pc821 نرم افزار با ظاهر لوگوی استارست می باشد

فایل فلش مخصوص تلویزیونهای اسمارت سازکار با پنلهای 43 تا 75 اینچ

نام نرم افزار: allupgrade_v553_sos

68750 تومان

عسل وحشی تهیه شده از بیشها و باغات اطراف دزفول استان خوزستان

مقدار موجودی 12/6 کیلو دوازده کیلو و ششصد کرم با شاخه محاسبه شده و بدون احتساب ظرف عسل

البته همان طور که میبینید شاخه ها تا حد امکان برداشته شده

و مقدار خیلی کمی که واقعا شاخه های مانده به آسانی قابل حذف و یا بررداشتن نیست

قیمت هر کیلو عسل 800 وتمان هست

  کدمحصول:534068

مقدار کل12کیلو

800000 تومان

دُهن الحنظل الاصلی (روغن هندوانه ابوجهل اصلی)

این محصول توسط عطار پیشکسوت تایید شده است

خرید و فروش روغن های گیاهی

به صورت 500 % ارگانیک و بهداشتی به همراه برگه آنالیز عرضه می گردد...

  کدمحصول:534062

مقدار کل18عدد

2200 تومان


نوشته شده توسط : كريم شريفي

معرفی اختصاصی پلتفرم Skylake اینتل در ایران با مادربرد ASUS Z170 Pro Gaming

امروز، همزمان با عرضه جهانی پلتفرم Skylake اینتل، ما نیز در شهر سخت افزار در کنار شما هستیم تا Skylake ها را همراه با معرفی با مادربردی میان رده، خوش قیمت و گیمینگ یعنی ASUS Z170 Pro Gaming به شما معرفی کنیم. چیپست Z170 قرار است جایگزین چیپست قدرتمند Z97 فعلی شود، پس با ما همراه باشید با معرفی اختصاصی پلتفرم Skylake و این مادربرد خوش قیمت گیمینگ که برای کاربرانی که می خواهند هزینه متوسط اما امکانات خوب دریافت کنند، تولید شده است ...

 

Z170 Pro Gaming یک مادربرد مبتنی بر پلتفرم Skylake و چیپ ست پرچمدار این سری، Z170 می باشد که ایسوس آن را به طور ویژه ای برای گیمرها ساخته است تا گیمرها افزون بر بهبودها و قابلیت های Skylake؛ برخی فناوری های انحصاری این کمپانی را تجربه کنند. در ادامه به معرفی و آنباکسینگ مادربرد Z170 Pro Gaming  از برند آشنای ایسوس می پردازیم.

نگاهی بر پلتفرم Skylake و چیپ ست Z170

پردازنده های Skylake-S، مبتنی بر سوکت جدید LGA 1151 و چیپ ست های جدید سری 100 هستند.  این پردازنده ها از نظر میزان توان حرارتی به سه دسته تقسیم می شوند؛ دو هسته ای ها با توان حرارتی 35 الی 65 وات، چهار هسته ای ها با توان حرارتی بین 35 تا 64 وات و پردازنده های چهار هسته ای حرفه ای و قابل اورکلاک با توان حرارتی 91 وات. این پردازنده ها از هر دو نسل از ماژول های حافظه DDR3 و DDR4 پشتیبانی می کنند.

پردازنده گرافیکی (GPU) مجتمع این پردازنده ها که اینتل آن را iGPU می خواند، از جدیدترین رابط های برنامه نویسی (API) نظیر DX12، OpenGL 4.4 و OpenCL2.0 و همچنین رمزگشایی شتاب یافته کُدک های تصویری HEVC، VP8 و VP9 پشتیبانی می کند. همچنین شما قادر خواهید بود که تا سه نمایشگر مستقل را با حداکثر وضوح 4096×2304  پیکسل و بدون نیاز به کارت گرافیک مستقل، به سیستم خود وصل کنید.

یکی از نکات برجسته ای معمای Skylake ، به پردازنده های ضریب باز (قابل اورکلاک) سری K مربوط می شود؛ این پردازنده ها از نظر اورکلاکینگ بهبود یافته اند و اکنون می توان به منظور اورکلاک هرچه بهتر و دقیقتر، فرکانس پایه (BCLK) را بدون محدودیت و وابستگی به Multiplier تغییر داد. با اورکلاک از طریق فرکانس پایه، کل سیستم اورکلاک می شود. پردازنده های جدید اینتل همچنین به چیپ ست های جدیدی نیز وابسته خواهند بود.

چیپ ست های جدید در زمینه درگاه های ارتباطی بهبود یافته اند و انعطاف پذیری بیشتری را از خود نشان می دهند و تا 40% سرعت تبادل بیشتری نیز خواهند داشت. فناوری RST 14 اینتل حداکثر از چهار درگاه ارتباطی M.2 و دو درگاه ارتباطی SATA Express برای وسائل ذخیره سازی مبتنی بر شکاف های PCIe پشتیبانی می کند و از این رو دیگر با کمبود درگاه های ارتباطی پرسرعت مواجه نخواهید شد و سازندگان مادربرد نیز کمتر به بکارگیری کنترلرهای ثانویه نیاز پیدا می کنند.

 

Read More...                                                                                                               ...ادامه



:: موضوعات مرتبط: Only MotherBoard Asus , ,
:: بازدید از این مطلب : 1966
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد